نصر بيوتي نصر بيوتي .

نصر بيوتي

نگه‌داري و خريد ادكلن‌هاي مردانه

به علت تنوع بيش از حد ادكلن مردانه، انتخاب يك عطر ايده‌آل چالشي است كه به تجربه و آگاهي نياز دارد. در ادامه اطلاعاتي در اين مورد آمده است. 

دلايل استفاده از ادكلن مردانه

امكان افزايش اعتماد به نفس بيشتر در اجتماع كه اعتماد به نفس باعث موفقيت و همچنين پيشرفت مي‌شود
آرامش بيشتر به دليل تركيبات و تاثيرات عطر روي انسان
جذابيت بيشتر بين خانم‌ها
شرايط نگهداري از ادكلن مردانه

شرايط نگهداري از ادكلن مردانه بهتر است در نظر گرفته شود. گاها افزايش و كاهش پياپي دما از جمله شرايط موجود در فضاهايي مشابه حمام، باعث تجزيه‌ي مولكول‌هاي آروماتيك ادكلن مي‌شود و از كيفيت آن مي‌كاهد. نور آفتاب نيز همين اثر را بر ادكلن دارد. ادكلن مردانه را بهتر است در مكان‌هاي خشك، خنك و تاريك نگه داشت تا از عمر آن كاسته نشود.

در كل طول عمر عطر بعد از استفاده آن (به روش‌هاي مختلف از جمبه اسپري كردن و...) سه مرحله را سپري مي‌كند، كه در ابتداي استفاده روي لباس بوي آن بسيار تند است، كه به آن نت بالايي گفته مي‌شود، نت مياني زماني است كه بيشترين ماندگاري را دارد و نت پاييني هم انتهاي عمر عطر استفاده شده بر روي لباس است.

چگونه ادكلن مردانه مناسب خود را خريداري كنيم؟

تحقيقات نشان داده كه هر مرد بهتر از هر كس ديگري مي‌تواند با توجه به بوي طبيعي بدن خود، ادكلن مردانه‌ي ايده آل خود را انتخاب كند.

به هيچ عنوان نبايد ديگران ادكلن را انتخاب كنند؛ بي دليل نيست كه بيشتر ادكلن‌هايي كه به عنوان هديه دريافت مي‌شوند سال‌ها بدون كاربرد در گوشه‌اي از اتاق خاك مي‌خورند.

تنها بعد از اينكه ادكلن مردانه انتخاب شد مي‌توان از ديگران در مورد آن نظر خواست. اگر چندين نفر توافق داشتند كه انتخاب نادرست بوده، آن موقع مي‌توان به دنبال ادكلن جديدي بود.

موثرترين راه براي انتخاب ادكلن مردانه‌ي ايده آل اين است كه بعد از تست ادكلن ديد آيا در طول يك روز، ادكلن مورد نظر با بوي طبيعي بدن هماهنگي لازم را دارد يا خير.

منبع: اخبار رسمي

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۴:۴۰ توسط:beauty expert موضوع: عطر و ادكلن نظرات (0)