نصر بیوتی نصر بیوتی .

نصر بیوتی

لیزر موهای زائد با کدام دستگاه بهتر است؟

با انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای همیشه از شر رویش مجدد موهای زائد خود در امان باشید. استفاده از دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد یکی از روش‌های پرطرفداری است که این روزها در اکثر کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه لیزر موهای زائد، انواع مختلفی دارد. هر یک از این دستگاه‌ها مزایا و معایب بسیاری دارند که با بررسی ویژگی آن‌ها می‌توانید بهترین دستگاه را برای از بین بردن موهای زائد خود انتخاب کنید.

برای انتخاب دستگاه لیزر باید به نکات ویژه‌ای توجه کنید. اگر می‌خواهید بدانید لیزر موهای زائد با کدام دستگاه بهتر است، ادامه این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم شما را با نکات مهم انتخاب دستگاه لیزر و سه مورد از بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد در دنیا آشنا کنیم. 

یک دستگاه خوب برای لیزر موهای زائد بدن چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟
مهم‌ترین ویژگی یک دستگاه لیزر مطمئن، هماهنگی آن با نوع پوست شما است. هر کدام از دستگاه‌ها، فناوری و ویژگی‌های مختص به خود را دارند که برای افرادی با رنگ پوست مختلف مناسب هستند. توجه داشته باشید که بهترین دستگاه لیزر با توجه به شرایط و ویژگی‌های پوست و موی شما انتخاب می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم کلینیکی را برای رفع موهای زائد خود انتخاب کنید که دستگاه‌های خود را از بهترین شرکت تجهیزات پزشکی ایران تهیه کند و مشاوره اصولی در مورد انتخاب دستگاه بر اساس نوع و رنگ پوست شما در اختیارتان قرار دهد. یک دستگاه لیزر خوب باید از جدیدترین فناوری روز دنیا پیروی کند. عدم محدودیت تعداد شات، قطر پرتو لیزر، وقفه‌های استاندارد بین شات، سیستم خنک کننده و کولینگ قوی از جمله ویژگی‌هایی است که یک دستگاه لیزر پیشرفته و استاندارد را از سایر دستگاه‌های لیزر متمایز می‌کند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن کدام است؟
دستگاه‌های لیزر مختلفی برای رفع موهای زائد بدن وجود دارند. همان‌طور که گفته شد، استفاده از این دستگاه‌ها با توجه به تیپ پوستی بیمار، ضخامت و جنس موهای زائد بدن او انتخاب می‌شود. کلینیک‌های زیبایی در خرید دستگاه لیزر موهای زائد باید به کیفیت، ویژگی و کشور ساخت دستگاه‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

معمولاً دستگاه‌های لیزر ساخت کشور آمریکا پیشرفته‌تر و با کیفیت‌تر از سایر دستگاه‌ها هستند. پس از آن دستگاه‌های لیزر موهای زائد ساخت کشور کره جنوبی در اولویت خرید اغلب پزشکان و متخصصین کلینیک‌های زیبایی قرار می‌گیرند. در ایران دستگاه لیزر الکس اندیگ اکسل اچ ار ساخت کشور آمریکا، دستگاه لیزر دایود سلن و دستگاه لیزر الکس اکسنتو تولید کشور کره جنوبی از جمله دستگاه‌های پرفروش و پرطرفدار در حوزه سلامت و زیبایی بدن هستند.

دستگاه لیزر الکس اندیگ اکسل اچ ار، بهترین دسنگاه لیزر موهای زائد در دنیا
در حال حاضر دستگاه لیزر الکس اندیگ اکسل اچ ار به عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در جهان شناخته می‌شود. این دستگاه معمولاً با هر نوع پوست و مویی سازگار است و بیشترین میزان تاثیرگذاری را در رفع موهای زائد بدن شما دارد. دستگاه اکسل اچ آر محصول کمپانی Cutera آمریکا است. استفاده از دو تکنولوژی Alexandrite و Nd:Yag که از به روزترین تکنولوژی‌های روز دستگاه‌های لیزر موهای زائد در بدن هستند و این موارد این دستگاه را به یک دستگاه تمام عیار تبدیل کرده است.

از جمله ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به کولینگ سه زمانه آن اشاره کرد. دستگاه لیزر الکس اندیگ اکسل اچ ار با داشتن سیستم خنک کننده و کولینگ بسیار قوی باعث می‌شود تا از سوختن پوست کاملاً جلوگیری شود و بیمار هیچ گونه درد یا سوزشی در حین درمان احساس نکند. دستگاه لیزر اکسل اچ ار در سال‌های اخیر توانسته به عنوان یکی از پرطرفدارترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد در دنیا به فروش برسد.

دستگاه لیزر دایود سلن (SELENE)، انتخابی قدرتمند برای از بین بردن موهای زائد
دستگاه لیزر دایود سلن ساخت کشور کره جنوبی با تکنولوژی دایود و با طول موج 808 نانومتر با داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد به یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های لیزر رفع موهای زائد بدن در سال‌های اخیر تبدیل شده است. این دستگاه بهترین انتخاب برای تایپ‌های پوستی ۳ و ۴ است.

دستگاه لیزر دایود با داشتن خنک کننده دوگانه، میزان درد لیزر را کاهش می‌دهد و بیمار به هیچ وجه متوجه سوزش یا درد از بین رفتن موهای زائد بدن نمی‌شود. از آنجا که دستگاه دایود سلن به دو نوع Tip مجهز است به راحتی می‌تواند برای بخش‌هایی از مناطق پوست با موهای زیاد و ضخیم و همچنین بخشی دیگر با موهای نازک و کم تراکم مورد استفاده قرار گیرد. امواج قوی و تاثیرگذار این دستگاه باعث می‌شوند تا موهای زائد بدن شما در تعداد جلسات کمتر از بین بروند.

دستگاه لیزر الکس اکسنتو، رفع موهای زائذ بدن در چند جلسه
یکی دیگر از از دستگاه‌های لیزر پرطرفدار در ایران، دستگاه لیزر الکس اکسنتو است. این دستگاه نیز مانند اغلب دستگاه‌های لیزر رفع موهای زائد بدن، تولید کشور کره جنوبی است اما استفاده از قطعات اصلی آمریکایی در ساخت دستگاه الکس اکسنتو از جمله مزایای انتخاب این دستگاه به شمار می‌رود. دستگاه لیزر الکس اکسنتو با داشتن پدال بدون سیم و یک دوربین برای بزرگنمایی تصاویر پوست بیمار، انتخابی ایده آل برای اپراتورهای انجام لیزر موهای زائد بدن در کلینیک‌های زیبایی است.

منبع: entekhab

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۲:۳۳ توسط:beauty expert موضوع: لوازم شخصی برقی نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده